Kom med til babysalmesang i Lindevang Kirke

Babysalmesang er et tilbud til børn fra 3-9 måneder og deres forældre eller bedsteforældre.

Timerne indeholder salmer, børnesange, dans og rim og lignende. Vi tilrettelægger timerne, så de helt små finder det sjovt at være med. På det enkelte hold er der max 12 børn, så vi kan tage hensyn til det enkelte barn. Musikken er klangfuld og vil stimulere børnenes hørelse, syn, kropsbevidsthed og fornemmelse for rytme og forskellige lyde. Vi bruger også rekvisitter, såsom rasleæg, vifter og sæbebobler. Efter hver undervisningen byder vi på en kop kaffe eller te.

Underviser: Louise Preisler.

Hvornår begynder næste hold?

Vi starter nye hold op fire gange om året (i januar, efter påske, i august og efter efterårsferien). Næste hold begynder 3. april 2024.

• Forløbet rundes af med en afslutningsgudstjeneste og frokost.
    • Undervisning foregår onsdage kl. 10-11 og 11-12.

Pris og tilmelding

Pris for forløb på 12 undervisningsgange er 200 kr.

Tilmeld dig babysalmesang onsdage kl. 10 her

Tilmeld dig babysalmesang onsdage kl. 11 her

Har du spørgsmål til babysalmesang og tilmelding, er du velkommen til at kontakte kirkekontoret i den normale åbningstid.

Video om babysalmesang

Kan babyer synge salmer? Måske ikke helt, men det musikalske samvær i kirken – med mor eller far og kirkens musikpædagog –kan stimulere de helt små børn. Se videoen og få et indtryk af, hvordan babysalmesang i Lindevang Kirke foregår.

Datoer for babysalmesang